Add

Wednesday, July 4, 2012

Fraser's Hill (9 June 2012)

Sempena birthday Zul pada 5 Jun 2012 yang lepas, aku plak terlupe nak celebrate, jauh sekali bagi hadiah, aku pun bwk lah Zul pegi Fraser's Hill. Memandangkan dia pun tak pernah jejakkan kaki kat situ dan aku pun dah lame gile tak pegi situ, kami pun pegi la. Saja jalan2, makan2, lepak2. Nak book hotel, tp banyak penuh. Yang kosong pun hotel Fraser's Silver Resort. Tapi bile aku tengok komen-komen dalam Agoda, semuanya tak berpuas hati dengan resort ni. Katenye kotor, tak lengkap, shower rosak, takde air panas, singki tersumbat la.. hmm, membuatkan aku terfikir 2-3 kali nak stay sini ke tak. Nasib baik kawan aku kate, kat sane tak banyak aktiviti boleh buat. Kalau just nak lepak2 rilek2 baik stay hotel yang ok skit. Baru lah boleh lepak..

Sampai2 je di Fraser's Hill, aku terus ke Fraser's Silverpark Resort. Terus tak berkenan aku. hahaha..
Nasib baik aku tak book bilik..Sile jangan percaya dengan gambar2 aku. Sebab camera aku kalau amik gambar mmg cun slalu. Gambar buruk pun jadi cantik. hahaha




Smokehouse

Aku berasa sungguh bangga sebab ade gak nama aku kat sini
THE LIANA TRAIL

Kesian kucing ni. Die tengah tido, tp lepas tu aku dtg nak amik gmbar die..die terbangun, lepas tu wat muka bengang je. haha

Antara rumah tudor-style kat Fraser's Hill

Antara aktivit-aktiviti di Fraser's Hill


Belanje Zul makan di Scott's Restaurant

Antara accommodation yang ada di Fraser's Hill


1 comment: