Add

Saturday, June 15, 2013

Barberino Designer Outlet, Florence (31 May 2013)

Hari ni tido best..smpai xnak bangun. Maklumlah ade heater plak tu dlm cabin. Nmpak gayanya, hari ni hujan lg. Sejuklah nampaknye...Summer tp sejuk!! Kami breakfast cereal arini, which is my favourite. Perjalanan akan diteruskan ke Rome, total 10 jam driving termasuk berhenti 3 jam di Barberino Designer Outlet. Sepanjang perjalanan aku tido je..huhu.. Kalau ikutkan itinerari yang sebelum ni, trip akan pegi ke Florence. Tapi agak susah sebab kalau nk masuk bandar Florence kene byr tax (yg dicaj oleh mafia..true story haa..), bas kene parking jauh dan diorg sumer kene jalan nak dekat 1 km. Jadi kali ni kami xmasuk bandar Florence. Kami hanya pg ke tempat part of Florence iaitu di Barberino. Kat situ ade designer outlet dan bg sape2 yg xpuas shopping kat Bicester Village, bleh sambung ketagihan kat sini. Kami sekeluarga dah bace itinerary baru yg telah diubah eberape hari sebelum travel, so kami dah bwk duit siap2 utk shopping di Barberino Designer Outlet. Kami mmg enjoy shopping kaw2 di Barberino sbb org tak ramai, setiap butik kite senang nak masuk, survey2, cuace plak superb. Dapat plak seorang satu privilege card, huh! dah murah, further reduction lg, tambah plak extra 10% di mana2 butik yg participate! Selain tu, kami juga dpt gift card kedai chocolate Lindt. Setiap belian akan dpt free gift ~ chocolate. Xkisahlah kecik, sedap atau xsedap. Asalkan free! hihi..



Agak windy di Barberino Designer Outlet




Kami bershopping sambil meroyan di Puma, Ralph Laurent, Calvin Klein, Superga, Samsonite, etc. Sememangnye harge jauh lebih murah dr local store. Kasut Ducati / Ferrari Puma €50, kasut Calvin Klein €45, purse Calvin Klein €19, extra large Samsonite luggage €90, t-shirt Ralph Laurent klau beli 2 dpt €20 off each (sama mcm kat Bicester tp kat sane £10 off each), wallet Calvin Klein €30, kasut Superga €20 dan bnyak lagi offer yg best2!! dan semua tu belum tolak discount 10% lagi (pkai privilage card). Mmg shopping heaven..



Singgah minum kopi selepas penat mencari wallet untuk Syaq



Cik Abang dah belanje shopping, tu yg sayang sangat la tuh..haha






Abis 3 jam shopping (which is mmh xpuas..hihi), kami pg minum sekejap dan makan tengahari. Lunch provided ~ pasta. Sedap seperti biase.. dah kenyang2 kami terus ke Tiber Campsite yg terletak di Prima Porta, Rome.

Makan lunch sambil diperhati oleh Keith (driver coach kami). Mengusha bdak2 nakal perangai ntah ape2
Dah penat shopping, Syaq & Auntie Noor tido..

1 comment:

  1. KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
    dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor togel.nya yang AKI
    berikan 4 angka [3733] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
    dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
    ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
    allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
    kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
    sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka main togel
    yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA WARSITO,,di no (((085-342-064-735)))
    insya allah anda bisa seperti saya…menang togel 730 JUTA , wassalam.


    dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....







    Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


    1"Dikejar-kejar hutang

    2"Selaluh kalah dalam bermain togel

    3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi togel


    4"Anda udah kemana-mana tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat


    5"Udah banyak Dukun togel yang kamu tempati minta angka jitunya
    tapi tidak ada satupun yang berhasil..







    Solusi yang tepat jangan anda putus asah... KI JAYA WARSITO akan membantu
    anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
    butuh angka togel 2D ,3D, 4D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
    100% jebol
    Apabila ada waktu
    silahkan Hub: KI JAYA WARSITO DI NO: [[[085-342-064-735]]]


    ANGKA RITUAL: TOTO/MAGNUM 4D/5D/6D



    ANGKA RITUAL: HONGKONG 2D/3D/4D/



    ANGKA RITUAL; KUDA LARI 2D/3D/4D/



    ANGKA RITUAL; SINGAPUR 2D/3D/4D/



    ANGKA RITUAL; TAIWAN,THAILAND



    ANGKA RITUAL: SIDNEY 2D/3D/4D/



    DAN PESUGIHAN TUYUL






















    KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
    dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor togel.nya yang AKI
    berikan 4 angka [3733] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
    dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
    ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
    allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
    kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
    sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka main togel
    yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA WARSITO,,di no (((085-342-064-735)))
    insya allah anda bisa seperti saya…menang togel 730 JUTA , wassalam.


    dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....







    Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


    1"Dikejar-kejar hutang

    2"Selaluh kalah dalam bermain togel

    3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi togel


    4"Anda udah kemana-mana tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat


    5"Udah banyak Dukun togel yang kamu tempati minta angka jitunya
    tapi tidak ada satupun yang berhasil..







    Solusi yang tepat jangan anda putus asah... KI JAYA WARSITO akan membantu
    anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
    butuh angka togel 2D ,3D, 4D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
    100% jebol
    Apabila ada waktu
    silahkan Hub: KI JAYA WARSITO DI NO: [[[085-342-064-735]]]


    ANGKA RITUAL: TOTO/MAGNUM 4D/5D/6D



    ANGKA RITUAL: HONGKONG 2D/3D/4D/



    ANGKA RITUAL; KUDA LARI 2D/3D/4D/



    ANGKA RITUAL; SINGAPUR 2D/3D/4D/



    ANGKA RITUAL; TAIWAN,THAILAND



    ANGKA RITUAL: SIDNEY 2D/3D/4D/



    DAN PESUGIHAN TUYUL

    ReplyDelete